Meniu Închide

Sistem de control intern managerial prin „Soluția e-SCIM”

Varianta I – Incet-incet (5,400 lei sau 500 lei/luna pentru 12 luni)

Această variantă de ofertă include acces la următoarele module: Bibliotecă documente, Suport, Mesagerie, Alerte, Panou multimedia, Arhivă digitală, Registratură.

Responsabilitățile personalului entității sunt: 

  • editarea și personalizarea documentelor integrate în Biblioteca de documente ce conține toate documentele necesare dezvoltării SCIM, inclusiv proceduri (de sistem și operaționale), obiective și riscuri.
  • tipărirea, arhivarea, distribuirea fizică și avizarea tuturor documentelor;
  • actualizarea continuă a tuturor documentelor aplicabile în procesul de funcționare și monitorizare a S.C.I.M.;

 

Varianta II – Pas alergator (12,600 lei sau 1.100 lei/luna pentru 12 luni)

Optând pentru această variantă de ofertă obțineți acces la următoarele module: Bibliotecă documente, Suport, Mesagerie, Alerte, Panou multimedia, Arhivă digitală și Registratură. Responsabilitățile personalului entității sunt: 

  • verificarea, avizarea, tipărirea, distribuirea și aplicarea documentelor integrate în Modulul Bibliotecă documente;

Restul etapelor sunt integrate în serviciile de suport tehnic și mentenanță ale specialiștilor e-SCIM;

 

Varianta III – Sprint si performanta (15,400 lei sau 1.340 lei/luna pentru 12 luni)

Cu această variantă de ofertă aveți acces la următoarele module: Bibliotecă documente, Suport, Mesagerie, Alerte, Panou multimedia, Arhivă digitală, Registratură, Organigramă dinamică, Obiective și riscuri, Anexe și rapoarte.

Responsabilitățile personalului entității sunt: 

  • aplicarea în activitatea curentă a documentelor integrate în Modulul Bibliotecă documente;

Pachetul include:  

  • Proiectarea sau preluarea completă a documentației SCIM pornind de la documentele statutare ale entității(ROF/ROI, Organigramă, Stat de funcții, Fișele posturilor etc.);
  • Configurarea Modulelor Obiective și riscuri, Organigramă dinamică respectiv Anexe și rapoarte;
  • Livrarea documentației cu vizită de lucru la sediul Beneficiarului;
  • Sesiune de formare pentru utilizarea platformei și aplicarea S.C.I.M.;
  • Suport și mentenanță lunară prin actualizarea automată a documentelor la modificările legislative, elaborarea sau modificarea de documente la cererea explicită a Beneficiarului;
  • Suport continuu, 6 ore/zi, 5 zile/săptămână prin intermediul Modulului Suport;
  • Două vizite de lucru anuale;
  • Acreditare ISO 9001 (Managementul calității) în baza documentației SCIM elaborată de către Prestator;

 

  • În conformitate cu Anexa Nr. 2 la O.S.G.G. 600/2018 preluată din O.S.G.G. 400/2015: „În măsura în care dotarea tehnică și pregătirea personalului permit, operațiunile de avizare, aprobare, distribuire etc. a procedurilor se pot derula și prin utilizarea sistemelor informatice, cu mențiunea ca acest fapt să fie luat la cunoștință de întreg personalul”. Urmărind experiența specialiștilor e-SCIM, respectiv controalele efectuate de către Curtea de Conturi a României în rândul beneficiarilor platformei „Soluția e-SCIM”, vă comunicăm că nu au fost constatate probleme sau impedimente de nicio natură, urmărind obiectul contractual sau gestionarea S.C.I.M. prin intermediul platformei noastre.
  • Specialiștii e-SCIM activează în domeniul sistemului de control intern din anul 2011, iar din 2013, compania Control Arhisoft Management, și-a concentrat întreaga activitate pe dezvoltarea, funcționarea și optimizarea Sistemului de control intern managerial, gestionat prin intermediul platformei Soluția e-SCIM.

 

Contact:

Expert Diplomatic: 0723.831.210; 0721.228.110

office@expert-diplomatic.ro