Meniu Închide

Oferta consultanta GDPR

Prin prezenta suntem bucuroși să vă aducem la cunoștință oferta firmei noastre cu privire la ser-viciile de consultanță pentru implementarea conformității cu GDPR și totodată vă punem la dis-poziție serviciile de Responsabil cu Protecția Datelor, după cum urmează:

1. Informarea şi consilierea companiei şi personalului care procesează date cu privire la
obligaţiile GDPR, dar și a altor dispoziţii de drept ale Uniunii sau drept intern referitoare
la protecţia datelor
2. Monitorizarea respectării GDPR, a altor dispoziţii de drept referitoare la protecţia
datelor şi a politicilor de protecţie a datelor cu caracter personal, inclusiv alocarea
responsabilităţilor şi acţiunile de sensibilizare şi de formare a personalului implicat în
operaţiunile de procesare, precum şi auditurile aferente

a. Analiza afacerii având în vedere activitățile de procesare a datelor personale
b. Analiză asupra lipsurilor existente in legătura cu protejarea si securizarea datelor
personale
c. Cartografierea (maparea) datelor cu caracter personal si identificarea
operațiunilor de procesare
d. Inițierea, completarea registrului activităților de procesare
e. Analiză riscuri
f. Analiză de impact cu privire la protecția datelor personale
g. Implementare proiect pentru implementarea măsurilor de conformitate cu GDPR
h. Audit in urma implementării proiectului de conformitate cu GDPR
i. Management incidente și breșe de securitate
j. Procedură de lucru cu Autoritatea de Supraveghere
k. Model notificare ANSPDCP si model notificare persoane vizate
l. Model consimțământ cu privire la procesarea datelor personale de catre
persoanele vizate

3. Audit intern asupra protecției datelor personale în urma modificărilor/schimbărilor in
legatură cu: infrastructura folosită, resurse umane, business și mediu de afaceri,
diversificarea afacerii, etc., si la un interval de șase luni de la inceperea contractului si
după analiza de impact efectuată atunci
4. Furnizarea de consiliere la cerere în ceea ce priveşte evaluarea impactului asupra
protecţiei datelor şi monitorizarea funcţionării acesteia
5. Ținerea la zi a Registrului de evidență a activităților de procesare
6. Traininguri, workshopuri, newsletters, plan de comunicare la nivelul companiei
7. Cooperarea cu autoritatea de supraveghere ANSPDCP
8. Punct de contact pentru autoritatea de supraveghere ANSPDCP

În legatură cu serviciile oferite mai sus, vă propunem următoarele tarife:

– Audit intern, conform cu punctul 3:
– Primarii Comune – 1500 euro + TVA( 8200 ron cu tva inclus|)
– Primarii Oras – 2500 euro + TVA ( 13 685 ron cu tva inclus )
Pretul include si transportul, cazarea si mesele pt consultant, auditul poate dura intre 1 zi si 7 zile , depinde de numarul de angajati .
– Serviciile Responsabil cu Protectia Datelor, conform punctelor 1,2,4,5,6,7,8.
2000 lei/ abonament lunar cu TVA inclus (contract pe perioada de minim 12 luni)

Cu stimă,

Pandele Cristian – 0721 228 110
Angelescu Cristina – 0723 831 210
office@expert-diplomatic.ro

www.expert-diplomatic.ro